2017年6月28日 星期三

終於有得報名啦!—Marvel 10K Weekend 2017 – AIA Vitality 健康程式全力支持

今日在香港迪士尼樂園見到終於有得報「Marvel 10K Weekend 2017 – AIA Vitality 健康程式全力支持」的活動,其實在去年昕昕已經開始參加,當時有會員優先報名,昕昕當日只是跑100米,當日昕昕還跟新相識的朋友仔去跑,到今年3月兩個小朋友更一齊去咗卡樂B的一公里親子跑,本身係喜歡迪士尼樂園的我已經報咗名支持,依家分享舊年的經驗~~~




在網上報名後,我就託同樣報名的朋友幫手拎參加者選手包,報名費已經包了一件TEE,不過舊年選了加細碼,感覺太細件,今年決定選擇中碼,大件D可以著多年:P


所有小朋友排隊等跑,沒有分次序,所以昕昕可以跟朋友的孩子一起跑,其實兒童跑係沒有分名次,每次跑有卡通人物一起跑,每個小朋友可以找一位家長陪跑,今年跑要記得好好影多D正面相,因為我舊年跑在昕昕後面做了影後= ="

完成了跑步的小朋友可以得到一塊牌仔留念=]


昕昕當天認識了我朋友的孩子,兩個小朋友見到卡通人物就跟著跑,我在他們後面繼續當影後~~~


當日活動在拍照的背景版,我們就來個家庭照,我在售賣活動紀念品的攤位買了件紀念TEE俾昕昕,小朋友假日可以四處跑,做運動出一身汗真的十分健康=W=


如果大家有興趣可以看看在香港迪士尼樂園FACEBOOK PAGE的內容,並到相關連結報名=]


「Marvel 10K Weekend 2017 – AIA Vitality 健康程式全力支持」即日起接受報名!即按連結前往服務供應商活動登記網頁 http://bit.ly/2sZ6Gmk
香港迪士尼樂園度假區首個Marvel主題跑步活動, 英雄氣氛,滿載全場,立即釋放你心中的超級英雄能量,跑出難忘體驗!💦
#10個你不能錯過嘅理由 
1. 全港首次破天荒將Marvel元素融入跑步盛事
2. 有機會見到超級英雄現身打氣,激勵你完成賽事
3. 俾你約埋親朋好友齊齊變裝,化身超級英雄
4. 即場參加超級英雄服飾大賽,獎品豐富
5. 每位跑手可獲贈Marvel 10K主題T恤
6. 完成賽事更可獲得Marvel紀念獎牌
7. 喺樂園多個園區跑步,欣賞沿途優美風景
8. 提供「迪士尼處處拍」服務,幫你捕捉精彩一刻
9. 特設兒童跑、3公里、5公里及10公里跑,無論競賽或親子,都能滿足。
10. 多款Marvel 10K Weekend 限量商品等你入手

以下是我們的FACEBOOK專頁連結,裡面會有一些昕昕的生活照片和不同資訊分享^^ 



生活易推出咗BB成長日記,方便媽媽記錄BB成長片段,我幫昕昕建立咗一個,大家有時間可以參觀=W=


我的網誌~~~
She blog (New)     She blog (Old)
我的飲食分享:


如有任何Blogger活動邀請或試用,可以聯絡我的電郵:

沒有留言:

張貼留言