2015年9月10日 星期四

我的飲食體驗 @ 元朗形點 YOHO MALL

元朗形點 YOHO MALL 雖然離我家步行路程約二十分鐘,但如果每日帶昕昕在陽光超猛的時間我就倍感辛苦,所以我會在屋苑截的士去吃午餐,每次不用跳錶,不過我卻給二十元而不需找贖,始終自己搭短途的士會感到有些不好意思~~~

在9月2日至9月4日的中午我在元朗形點 YOHO MALL享受午餐,讓自己嘗試從未試過的食肆:P


9月2日中午帶了昕昕跟小學師妹到Simplylife享受午餐~~~


我們分別點了不同的$78午餐,午餐加$10可以有湯或沙律,我和昕昕飲美味的蘑菇湯~~~


師妹就點了沙律,昕昕好喜歡吃餐飽,但因為邊邊的皮比較硬,所以我食晒D邊先至俾佢食~~~


煙肉忌廉手製意粉,呢個真的很好食,昕昕好鍾意~~~


雞肉蘑菇水牛芝士薄餅,唯一可惜係個邊比較燶,但由於昕昕超愛吃PIZZA,所以我只好努力選塊好的兼走燶俾佢~~~


大家看昕昕幾乖乖咁自己食:P

餐飲的橙荼好好飲,值得推介俾大家=]

今次午餐係師妹請我和昕昕食,多謝她陪我和昕昕大半天^^"

以下是有關餐廳連結:



9月3日係公眾假期,本來想去家‧上海午餐,怎料人太多,加上我趕在1330兼職開工,所以在Holly Brown食咗個天使麵餐($110包餐飲),感覺還可以,但個人覺得餐廳內的職員太忙,連清潔枱面的時間不足,我食飽飽就走,昕昕食幾啖天使麵就冇興趣,相信我短期內不會再光顧( ̄∇ ̄)

以下是餐廳網頁:



9月4日老公午餐時間返到元朗,我們就試第一間在香港開業的家·上海,門口設計感覺唔大,但入去先知道有好多位⊙_⊙



門口右邊係整小籠包的廚房,十一點左右師傅已經開始努力的包(^_^;)


裡面的裝潢不錯,落地玻璃望住博愛醫院的馬路方向,如果係海景肯定更好\(^o^)/


這裡只有水仙或普洱茶,所以我選了水仙(^_^;)


在餐牌選了炒飯、小籠飽和麵~~~

味道不錯,價錢跟上海翡翠小籠包差不多,連茶位約二百四十元埋單~~~



以下是有關餐廳facebook專頁(^_^;)



商場唯一的7-11,想食早餐就靠佢-_-b


呢間爆谷店最少光顧$29-35一小袋,我個人喜歡焦糖味,但有時感覺比較偏咸~~


我個人比較期待抽空光顧裝潢有特色的pokka cafe^^"


另一個期待係pizza express,這應該是新界西第一間分店(^_^;)


YOHO MALL內的食群雖多,但可以舒適地吃早餐的餐廳反而近於零,如果有餐廳可以食早餐就最好( ̄∇ ̄)

以下係我們的FACEBOOK專頁連結,裡面會有一些昕昕的生活照片和不同資訊分享^^


生活易推出咗BB成長日記,方便媽媽記錄BB成長片段,我幫昕昕建立咗一個,大家有時間可以參觀=W=



我的網誌~~~
She blog (New)     She blog (Old)


我的護膚品分享:


如有任何Blogger活動邀請或試用,可以聯絡我的電郵:

沒有留言:

張貼留言