2015年3月16日 星期一

Tea Buffet @ 九龍酒店倚窗閣

尋日下午昕昕爸爸帶了我和昕昕出席大學同學聚會,今次他們聚會選擇到九龍酒店倚窗閣食下午茶自助餐,今次我和昕昕就可以食食食啦!


倚窗閣的食物款式好多,有燒味、燒賣、豬趴、Pizza之外,仲有好多食物:P

豬趴冇咁好食,因為太硬= ="

左上係XO醬炒蘿蔔糕,個人唔食得辣,食完就勁飲水= ="

右上係伊麵,昕昕都LIKE,幾好食~~~

左下係波羅雞粒炒飯,不過我冇食到~~~

右下係自己叫人整的河粉,有豬骨湯或者牛肉湯底選擇~~~

另外有中西湯,中湯係我們一眾女士喜歡的椰子雲耳煲雞,西湯係周打忌廉湯,由於我太喜歡飲湯,一飲就飲了三碗中湯~~~


食自助餐當然唔少得日式壽司,老公就食三文魚壽司,而我只係拎豆腐配我的河粉食:P


甜品係tea buffet其中一個重點,有Dreyer's 雪糕,而且可以自己加杏仁片或朱古力片等配料,最受歡迎當然係士多啤梨味,到後期清晒,雲呢嗱和薄荷朱古力仲好似冇乜人要咁淨好多= ="

雪糕旁邊有即叫即整的芒班戟,好在可以叫走忌廉,否則我會食唔到其他野~~~

食咁多次自助餐,第一次見到有法式梳乎厘,新鮮熱辣辣又幾好食,感覺比較特別^^"


下圖係豆腐花和蟹肉豆腐~~~


昕昕咁為食,影吓佢GE食相先:P


蛋糕款式不算多,主要有芝士蛋糕、朱古力核桃蛋糕和芒果拿破崙,芝士蛋糕味道一段,朱古力核桃蛋糕和芒果拿破崙都好好食^^"


這裡有即叫即整生滾粥,生蠔、水果等,橙和蘋果係原隻,好在西瓜、蜜瓜已經切好晒~~~


飲品選擇一段,主要係果汁和茶啡,多士麵包就最入,比較少人食~~~


整體給我感覺算OK,因為今次下午茶自助餐食得太飽,搞到我晚餐時間冇胃口食飯,只係食少少飯後甜品就算。

星期日係Family Day,好多好似我地咁一家大細去,所以比較噪,由於昕昕爸爸只係掛住跟舊同學傾有關專業的工作問題,所以我和昕昕只是食,偶爾有他的舊同學抱住昕昕行一陣或者有人跟我傾湊女經我才講一、兩句,十幾人裡面,男同學只有兩、三人,而我跟昕昕爸爸大學同學相反是男多女少,昕昕爸爸讀Speech and Hearing,而我本身讀的係IT= ="

我們人均消費約二百元,因為Openrice有得下載優惠券,以下是有關連結,如果大家有興趣都可以一試^^"


以下係我們的FACEBOOK專頁連結,裡面會有一些昕昕的生活照片和不同資訊分享^^


生活易推出咗BB成長日記,方便媽媽記錄BB成長片段,我幫昕昕建立咗一個,大家有時間可以參觀=W=


我的網誌~~~

我的護膚品分享:

如有任何Blogger活動邀請或試用,可以聯絡我的電郵:

沒有留言:

張貼留言