2015年3月14日 星期六

AIA 嘉年華 2015 之零消費玩樂篇

趁昕昕瞓咗,終於有時間打BLOG= ="

上個月初有位在AIA工作的舊同學送咗兩張AIA 嘉年華門票給我,我就趁昕昕農曆生日後那天帶她去玩。

未入場當然要影張相証明到此一遊啦!



由於當時接近新年,所以有新春佈置~~~


原來好多遊戲有高度限制,加上昕昕得0.8米高,所以我沒有帶昕昕玩任何機動遊戲。



擲野中公仔我就冇玩,不過都會俾昕昕跟公仔合照:P


呢個位相信係情侶最喜歡的影相位~~~


果度有好多特色的佈景板~~~~


在一些旅遊景點板前拍照好似去咗好多地方旅行咁~~~




裡面有好多小丑和高腳人士,而我也有排隊拎扭扭氣球給昕昕~~~


原來持有AIA客戶免費票係可以入VIP房和享受一票一個免費飲品,由於我去的時候裡面準備特別活動,所以只能拎飲品~~~~ 

我們更巧遇姚瑩瑩和汪琳,她們分別帶自己的孩子入內~~~ 


在離開之前我們當然在摩天輪前面拍照留念:P


以下係我們的FACEBOOK專頁連結,裡面會有一些昕昕的生活照片和不同資訊分享^^


生活易推出咗BB成長日記,方便媽媽記錄BB成長片段,我幫昕昕建立咗一個,大家有時間可以參觀=W=


我的網誌~~~

我的護膚品分享:

如有任何Blogger活動邀請或試用,可以聯絡我的電郵:

沒有留言:

張貼留言