2014年11月4日 星期二

MyBB 試用小隊:嘉寶鮮果乳酪乾

近期個人既忙且懶,搞到好多野想打都未打,今次好多謝Mybb.com俾昕昕食嘉寶鮮果乳酪乾,今次冇加到試用字眼在文章內係因為昕昕本身係食開嘉寶鮮果乳酪乾,昕昕在半歲開始已經試食,到依家成日都食,只要我拎住裝嘉寶鮮果乳酪乾的器皿,昕昕就會不斷叫餅餅,跟住就好專心咁食~~~

大家有時間可以睇返之前試食其他嘉寶食品的blog~~~



嘉寶鮮果乳酪乾主要有雜莓鮮果和蜜桃鮮果兩種口味,而我和昕昕最like就係雜莓鮮果味,因為有少少莓酸感覺:p

嘉寶鮮果乳酪乾在萬寧有售,每包要$42,雖然價錢可能有dd貴,但因為昕昕實在太喜歡食啦!所以之前有段時間買一送一我就買咗好幾包,等昕昕可以食耐d~~~


 昕昕一見到嘉寶鮮果乳酪乾就忍不住逐粒擺入口食,連手指都要啜,真係冇佢眼睇= ="

有關嘉寶嬰兒食品介紹可以參考官方網頁~~~



以下連結係我網誌的FACEBOOK專頁,裡面會有一些昕昕的VIDEO和生活照片分享^^"

如有任何Blogger活動邀請或試用,可以聯絡我的電郵:

mandylau55@gmail.com

沒有留言:

張貼留言