2014年11月25日 星期二

超差的婚宴@尖東香格里拉酒店

之前跟昕昕爸爸帶昕昕去朋友的婚宴,第一次到五星級酒店出席飲宴的我本身比較好奇這裡的餐飲服務,但我去了之後就有點失望......



桌上的擺設倒是不錯,人家擺40圍酒席,但不是每圍有一對一服務,每次上菜或斟茶遞水係不同的侍應,感覺仲差過去茶樓的飲宴,至少茶樓一定係一對一圍的服務~~~

對於有帶bb去飲宴的我最憤怒係咁大間酒店竟然沒有bb座位提供,我帶昕昕第四次出席婚宴,呢次可以話係我第一次要昕昕全程坐在我大脾食野,中途時間昕昕外會場外見到其他小朋友的家長一問才知道大家都沒有bb座位!!


以下是當晚菜式~~~


侍應係先在婚宴會場外分好食物才上枱,最搞笑係好幾次派食物時會有人桌上沒有食物,要主動跟侍應講先知道= ="






當我在會場外見到要分上碟的雞時已經心知不妙,當我吃的時候就覺得好凍、難食,簡直差過去低檔次的茶樓!



雲吞麵總算不錯.......


最後的甜品我真係等到頸都長,有一位我見不同分就全碟上,我那圍要等分先至上,初初以為係芒果夾心,點知原來係普通的材料,反而蓮蓉餡餅就好得多~~~



五星級酒店唯一令我最意外係洗手間真係好靚,我忍唔住捉住昕昕拍照留念:p


雖然一對新人真係好熱情,而且好享受big day,但作為參與晚宴的人士來說,我一點驚喜都沒有,反而在之後的一場晚宴令我和一班朋友有意外驚喜,遲些跟大家分享~~~

綜觀今次的飲宴經驗,我個人認為花錢在五星級酒店擺酒真係晒錢兼多餘,高消費,但服務質素連茶樓都不餘,希望各位準備book場擺酒的朋友要慎重考慮。

以下連結係我網誌的FACEBOOK專頁,裡面會有一些昕昕的VIDEO和生活照片分享^^”

如有任何Blogger活動邀請或試用,可以聯絡我的電郵:
 
mandylau55@gmail.com

沒有留言:

張貼留言