2014年8月3日 星期日

8月荷花嬰兒展 @ 2-8-2014

連續兩日同樣方法湊住昕昕去bb展,今日剛好是昕昕歲半生日,雖然沒有昨天那麼幸運地遇到懷孕的藝人,但讓我見到張潤衡這位新手爸爸帶妻兒去bb展^^"

今日又係9點幾去到會場,經過昨天的教訓和有一堆優惠冊後,今日可以用較短的時間拎了好多禮物~~~

想知道bb展的攻略,大家最好睇晒我呢兩日的blog啦~~~

8月荷花嬰兒展 @ 1-8-2014


依家分享今日的戰利品~~~

愛麗她攤位不用填表可以直接拎牙膏、針卡套和沐浴油試用裝~~~

老行家要填表拎紗巾,美國雅兒填表有sample送~~~



詩妙健有$50現金券、試用裝和小朋友夾衣服用紗巾,另外like facebook送毛巾一條~~~

好開心可以換到屋企用開的arau嬰兒洗衣液,其實之前我參加有關facebook活動分享用後感更獲得800ml一樽,現在可以慢慢用~~~


Dr. Kong不用填表就可以拎填色筆,另外到kinetics攤位交表布抽獎,本身中了頭獎的Huggies禮品包,但自己暫時唔需要,所以換了二獎的學習杯,三獎係紗巾,安慰獎只係lotion~~~

卡洛塔妮有羊奶片、奶粉sample和奶粉格~~~

今日我終於換到安滿的牛牛餐盒,當然玩多次影相換$30商務印書券活動(記住每日名額100個)^0^


今日我一開始換到Fitty五片裝大碼片(記住要拎尿片袋,而且每日名額100個),另外仲換到Pampers的學習褲^^"

跟昨天一樣我帶了昕昕去試食奶米糊,如果大家有興趣可以拍照,照片下半部係食譜~~~


今日仲去咗美國雅培體驗館,拎咗可愛的錄音熊仔=]

智多健送紗巾和sample~~~


大新人壽填表送咕"筍",另外仲有電燈籠仔送~~~


跟昨天一樣買惠氏400克奶粉和mustala 200 ml 沖涼洗髮液~~~

不過有關禮物就相差很遠~~~

最後我們去了美贊臣的講座,更與余媽媽一起,想知道更多就留意我們之後的分享^^"


今日有美贊臣的支持,所以決定送出bb門券兩張和bb展門券一張及優惠券一本,名額各一,希望可以幫到想星期一去bb展的媽媽^^"

玩法好簡單!

1. 首先Like 小玉雜記 Facebook page 
2. Like & Share(選地球/Public) 這個post
3. 留言: 我想要兩張門券 / 我想要門券和優惠冊

咁就完成*^O^*

明天早上(8月3日)10時截止,並於中午12時或之前公布得主。得主可於明天
(8月3日)晚上在西鐵元朗站交收(^_^;)


以下連結係我網誌的FACEBOOK FANS PAGE,裡面會有一些昕昕的VIDEO和生活照片分享^^"


我的網誌~~~
She blog   

如有任何Blogger活動邀請或試用,可以聯絡我的電郵:

mandylau55@gmail.com

沒有留言:

張貼留言