2014年5月8日 星期四

懶惰媽媽入廚樂之梅菜肉餅

每個師奶仔都總會學吓入廚整野食俾屋企人,講個秘密俾大家知,其實我煲湯較煮餸好少少,因為我好少落廚,做女果陣成日食媽媽煮ge餸,頂多幫佢煲湯而已,就算自己一個人住大學宿舍,我只是煲粟米羹、蔬菜豆腐雜丸湯和花氐雞腳湯,煮的只是瑞士汁雞翼、烚菜和煎腸仔而已,好在同房的女性朋友冇所謂,令我不用花時間可以食吓「住家飯」= ="

依家做咗人母,加上跟奶奶分開住,正常係多咗機會煮野食,點知開始咗依家份兼職,一個月有四份一的晚上要返工,有四份二的晚上不是跟奶奶外出晚餐就是在奶奶家食,剩下可以自己煮飯的時間不多,所以我就學會用比較簡單的方法煮晚餐,至少不用擔心令老公投訴我煮野難食:p

今次分享我整的梅菜肉餅,大家見到未煮前個樣ok嗎?


材料好簡單,在超市買一份大約$10左右的豬肉或免治豬肉,今日我在新元朗中心間百佳買唔到免治豬肉,連一大舊的豬肉都見唔到,所以買無骨豬扒來刴,刴之前最好切條先,刴的時候係比較用力,搞到手都累>.<


另外係梅菜,去雜貨舖或者佳記都有得買,一舊不用$10,可以分開整至少四、五次,我通常放入雪櫃保存,之後剪出來浸,浸好之後用刀切碎,本來我想用攪拌器,因為上星期我整肉餅時不小心磨蝕晒個轉位,要遲d配返個新的才可以用= ="


之後放晒入碗,加兩茶匙粟粉和兩至三茶匙生抽,用匙羹攪均~~~


最後懶惰的我就放入電飯煲連飯一次過整熟來食,我只是買豐澤牌來用,四百多元,樂聲牌都有一部,大概六百至八百元,電飯煲有膠托可以一次過煮飯、蒸餸,真係非常適合我呢d比較懶而又要湊B的媽媽:p


以下連結係我網誌的FACEBOOK FANS PAGE,裡面會有一些昕昕的VIDEO和生活照片分享^^"


我的網誌~~~
She blog   

沒有留言:

張貼留言