2014年5月10日 星期六

昕昕和媽媽一起去《媽媽咪咪嘉年華2014》@ 9-5-2014

呢個星期五、六、日真係幾忙,今日去咗《媽媽咪咪嘉年華2014》,晚上返兼職,聽日就要去百家寶BB展,晚上慶祝老公生日,後日小女童軍集會加返兼職,晚上要陪老公慶祝母親節,五月中前總是忙到不得了~~~

上年去咗一次,以下是舊年的BLOG~~~

DAY 100:昕昕和爸媽一起去《媽媽咪咪嘉年華2013》


今年因為昕昕爸爸星期五、六都要返工,所以我要自己一個帶昕昕搭鐵路去BB展~~~

昕昕見到其他小朋友就熱情地跟對方玩一陣:P


今次跟舊年一樣有免費門票入場,因為昕昕在雀巢網上活動有10票式以上,我們去了櫃位換票入場^^"



記得入場拎場刊,因為所有優惠券在裡面~~~



今次可以WALK IN影相,即影即有帶回家,想起舊年昕昕爸爸有份影全家幅,感覺真係好開心~~~


跟住去推車仔比賽,昕昕平時極少練習,所以冇咁聽話,去程唔係好肯行,回程推得好快= ="

第一名才有一罐奶粉獎~~~


爬行比賽雖然冇機會拎到安滿奶粉,但我地去攤位都可以試飲和拎一包試飲包~~~

影相上載FACEBOOK更有抽獎獎品^^"



昕昕的照片之前參加雀巢bb網上活動有超過10票,所以可以到攝影棚影相,依家昕昕識行之後成日企唔定,最後我用了我的Pochacco雨傘來做道具,最終影到一個笑容燦爛的畫面Y(^_^)Y


場內有好多BB玩的吹氣設施遊戲,昕昕仲跟同年月日出生的朋友在此見面^0^




昕昕又見米奇米妮:P


BB小休站有得試食兼拎果汁飲,如果想餵BB食野,可以考慮用吓果D餐桌椅~~~


今年BB展有Hello Kitty 主題的活動~~~


玩波波池和影虛擬抱抱係免費的~~~


不過3D視覺照相館係要收費~~~





Hello Kitty40周年紀念品,相信喜歡Kitty的媽咪去到一定忍唔住買紀念品(^_^;)




美國雅培攤位帶BB影相有禮物~~~


跟舊年一樣有免費拎片片去換片和餵奶房服務~~~





今次BB展的戰利品~~~




以下連結係我網誌的FACEBOOK FANS PAGE,裡面會有一些昕昕的VIDEO和生活照片分享^^"


我的網誌~~~
She blog   

沒有留言:

張貼留言